Deklaracja dostępności
Gmina Kawęczyn zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony kaweczyn.pl.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Link do wyniku przeprowadzonej analizy.Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji dostępności: 2025-03-31
Ocenę dostępności dla osób niepełnosprawnych stron internetowych przeprowadzono w formie samooceny, skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test - European Internet Inclusion Initiative, (http://checkers.eiii.eu/ ), z którego wynika, że strona internetowa: https://checkers.eiii.eu/en/pagecheck2.0/?url=http://www.kaweczyn.pl
- www.kaweczyn.pl spełnia wymagania w 100 %.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Ewa Kornet, frotczak@kaweczyn.pl lub telefonicznie 724452010
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Jan Gruca — Wójt gminy Kawęczyn,
- Adres: ul. Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn,
- mejl: ugkaweczyn@kaweczyn.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek pod adresem Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn w którym siedzibę ma Urząd Gminy, przystosowany jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową:
Do budynku prowadzą dwa wejścia od strony zachodniej, wejście oznaczone literą A i południowej oznaczone literą B. Do obu wejść prowadzą schody. Dodatkowo
wejście B budynku zawiera podjazd umożliwiający wjazd do urzędu dla osób niepełnosprawnych.
W budynku znajduje się windy osobowej umożliwiającej wjazd na wszystkie poziomy budynku ( budynek piętrowy). Przy budynku wydzielono jedno miejsce do parkowania dla osób niepełnosprawnych ( przy wejściu B).
Biuro Obsługi Interesanta znajduje się po lewej stronie od wejścia B.
Dla osób z wózkami dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze w których znajduje się:
- sekretariat (biuro Wójta Gminy, Sekretarza oraz Zastępcy Wójta )
- Urząd Stanu Cywilnego
- Biuro Rady Gminy Kawęczyn
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na wprost wejścia B
- do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
- w budynku Urzędu znajduje się pętla indukcyjna
- w budynku znajdują się oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększanym dla osób niedowidzących i słabowidzących.
W Biurze Obsługi Interesanta ( BOI) znajduje się asystent osoby niepełnosprawnej.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
W biurze obsługi interesanta można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna. Osoby głuche, które chcą załatwić sprawę w Urzędzie muszą zgłosić, potrzebę pomocy pomocy tłumacza języka migowego.
W zgłoszeniu trzeba podać:
- datę spotkania,
- rodzaj języka migowego (PJM, SJM, SKOGN),
- sprawę, którą chce się załatwić (krótko),
- dane do kontaktu (e-mail, telefon komórkowy, adres). dla osób głuchych.
Tu znajdziesz informacje w tekście łatwym do czytania (ETR).