WÓJT GMINY KAWĘCZYN OGŁASZA NABÓR NA Stanowisko urzędnicze: ds. Pozyskiwania funduszy zewnętrznych
W URZĘDZIE GMINY W KAWĘCZYNIEz siedzibą Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn
Stanowisko urzędnicze: ds. Pozyskiwania funduszy zewnętrznych
- Wymagania formalne (niezbędne):
a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ;
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
c) posiadanie stanu zdrowia umożliwiającego pracę na w/w stanowisku;
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
e) wykształcenie: minimum średnie;
f) staż pracy: minimum 6 m-cy zatrudnienia;
g) nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
dodatkowo punktowane:
a) doświadczenie zawodowe w realizacji zadań o podobnym charakterze, odbyte szkolenia, kursy w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych , zamówień publicznych;
b) pożądana znajomość: ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Prawo o stowarzyszeniach, Prawo budowlane ,Polityk regionalnych Unii Europejskiej i zasad realizacji (w tym rozliczanie) programów współfinansowanych ze środków UE (podstawowe ustawy, rozporządzenia, dyrektywy, itd.), podstawowe zasady: ustawy Prawo Zamówień Publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych i o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych wraz z rozporządzeniami, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
c) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy i statutu Gminy,
d) umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań i radzenia sobie w trudnych sytuacjach itp.
e) Sumienność i odpowiedzialność;
f) Dyspozycyjność i chęć poszerzania wiedzy;
g) Kreatywność i inicjatywa,
h) Prawo jazdy kat.B;
i) Biegła obsługa podstawowych programów komputerowych i Internetu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- 1. Bieżący kontakt z krajowymi i regionalnymi instytucjami zaangażowanymi w proces realizacji polityki regionalnej Unii Europejskiej,
- 2. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów aplikacyjnych o przyznanie funduszy zewnętrznych,
- 3. Administrowanie złożonymi wnioskami o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych na etapie ubiegania się o środki i rozliczanie środków,
- 4. Monitoring i ewaluacja zrealizowanych projektów ze środków zewnętrznych,
- 5. Bieżący kontakt z krajowymi i regionalnymi instytucjami zaangażowanymi w proces realizacji polityki regionalnej Unii Europejskiej,
- 6. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów aplikacyjnych o przyznanie funduszy zewnętrznych,
- 7. Administrowanie złożonymi wnioskami o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych na etapie ubiegania się o środki i rozliczanie środków,
- 8. Monitoring i ewaluacja zrealizowanych projektów ze środków zewnętrznych,
- 9. Realizacja zadań Gminy wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- 10. Współpraca i nadzór nad merytoryczną realizacją zadania ze środków zewnętrznych,
- 11. Współdziałanie w organizowaniu Kół Gospodyń Wiejskich oraz nadzór nad ich działalnością,
- 12. Pełnienie funkcji koordynatora w programie Wielkopolska Odnowa Wsi,
- 13. Wspieranie lokalnych inicjatyw w zakresie tworzenia i funkcjonowania stowarzyszeń, fundacji i organizacji społecznych,
- 14. Pełnienie funkcji koordynatora w zakresie przygotowywania i rozliczania wniosków w ramach współpracy z Lokalną Grupą Działania,
- 15. Prowadzenie spraw związanych z ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego;
- 16. Realizacja obowiązków wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, w tym współpraca z podmiotami przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych .
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- a. Forma zatrudnienia- umowa o pracę
- b. Wymiar zatrudnienia- pełen etat
- c. Termin zatrudnienia- marzec 2022r.
- d. Wynagrodzenie- zgodnie z przepisami szczególnymi;
- e. Rodzaj pracy- praca biurowa, z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- f. Miejsce pracy- budynek Urzędu Gminu w Kawęczynie, Kawęczyn 48, na pierwszym piętrze, brak windy osobowej, podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz parking znajdują się przy wejściu B do budynku, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny.
5. Wskaźniki zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz doświadczenie zawodowe (w tym świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, zaświadczenie o zatrudnieniu itp. ),
e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy (kursy, szkolenia, certyfikaty, referencje itp.),
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku pracy
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
j) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
k) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej urzędu),
l) Podpisana klauzula informacyjna o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (do pobrania ze strony internetowej).
m) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( w przypadku gdy osoba chce skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu)
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oświadczenia i klauzula powinny być czytelnie podpisane przez kandydata/tkę .
Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem. Komisja Rekrutacyjna może prosić o okazanie oryginału w/w dokumentów w toku prowadzonego postępowania (do wglądu).
7. Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Kawęczynie w Biurze Obsługi Interesanta z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 marca 2022r. do godziny 11:00.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
8. Przepisy końcowe:
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne będą poddani rozmowie kwalifikacyjnej, o której zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.kaweczyn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Kawęczynie.
Dokumentacja pięciu najlepszych kandydatów będzie przechowywana przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie niezwłocznie zniszczona.
Oferty pozostałych kandydatów będą odsyłane w terminie do 10 dni od ogłoszenia o wynikach naboru w BIP - lub po uzgodnieniu telefonicznym - odebrane osobiście przez kandydata.
Ogłoszenie plik pdf
Klazula informacyjna RODO plik pdf
Kwestionariusz osobowy plik pdf
Kwestionariusz osobowy plik doc