Wersja dla niedowidzących Wersja dla niedowidzącychNormalny kontrast
RSSRSS
Aa Aa Aa
  • Mapa strony
Herb Kawęczyna

Gmina Kawęczyn

Biuro Obsługi Interesanta
Deklaracja
dostępności
Deklaracja dostępności
  • Strona główna
  • Strona gminy
  • BIP
  • Kontakt
  • ePUAP
  • RODO
Jesteś tutaj:   
  • Home
  • »
  • Biuro Obsługi Interesanta
  • »
  • Referat Rozwoju Gminy
  • »
  • Stanowiska ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych
  • »
  • Wnioski

Wnioski

Rozporządzenie dotyczące małych grantów

Rozporządzenie dotyczące otwartych konkursów ofert

Formularz konkursowy edytowalny

  • Informacja o zakresie działalności Urzędu Gminy Kawęczyn
  • Urząd Gminy
  • Urząd Stanu Cywilnego
    • Spis treści
    • Procedury
      • Rejestracja małżeństw, zaświadczenia do kościoła
      • Rejestracja zgonów
      • Rejestracja urodzeń
    • Wnioski
  • Referat Obywatelsko - Organizacyjny
    • Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i zdrowia
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. organizacyjnych i kadr
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. obsługi interesanta i ochrony przeciwpożarowej
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. bezpieczeństwa i obronności
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
  • Referat Budżetowo-Podatkowy
    • Skarbnik Gminy - Kierownik Referatu
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowisko ds księgowości budżetowej i obsługi finansowo - księgowej
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowisko ds księgowości podatkowej
      • Spis treści
      • Procedury
        • ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO ZAWARTEGO W CENIE OLEJU NAPĘDOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO PRODUKCJI ROLNEJ
      • Wnioski
    • Stanowisko ds podatków i opłat,
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
  • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
    • Stanowiska ds. gospodarki nieruchomościami
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. rolnictwa, gospodarki wodno-ściekowej i statystyki
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. gospodarki przestrzennej i działalności gospodarczej
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. ochrony środowiska
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
  • Referat Rozwoju Gminy
    • Stanowiska ds. funduszu sołeckiego i współpracy w zakresie partnerstwa lokalnego
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. dostępności, rozwoju i promocji gminy
      • Spis treści
      • Procedury
        • ZGŁOSZENIE WPISU DO CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
        • JEDNORAZOWE ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
        • ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
      • Wnioski
        • WNIOSEK CEIDG
        • WNIOSEK JEDNORAZOWE ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
        • WNIOSEK NA ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
    • Stanowiska ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. drogownictwa i infrastruktury technicznej
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Stanowiska ds. gospodarki lokalowej, kultury i kultury fizycznej
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • Jolanta Krawczyk Kierownik GOPS
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Aldona Szprync - Pracownik socjalny
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Emilia Skurka - Pracownik Socjalny
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
    • Justyna Goślińska - Pracownik socjalny
      • Spis treści
      • Procedury
      • Wnioski
  • INFORMATYK
    • Spis treści
    • Procedury
    • Wnioski
  • Mapa serwisu
  • Kontakt
Liczba odsłon: 130918
Ostatnia aktualizacja BOM: No resources found
Projekt i realizacja: WOKISS
Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Gmina Kawęczyn reprezentowana przez Wójt Gminy Kawęczyn, mająca siedzibę w Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn
Celem przetwarzania danych jest realizacja prawnych obowiązków administratora.
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt pod adresem email: iod@kaweczyn.pl
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są pod adresem: http://bip.kaweczyn.pl/ zakładka Ochrona Danych Osobowych